„Ženské večery“ v MC

05.10.2009 18:50

„Ženské večery“   říjen – listopad 2009
„nejen vaše děti se potřebují rozvíjet a dostávat podporu“
Skupinová setkání maminek (bez dětí) vždy v pondělí od 19hod (do cca 20.30hod)
skupina je otevřená všem maminkám
začínáme 19. října 2009 v 19hod v MC Klíček, J.Hradec

Budeme se scházet po 6 večerů, abychom si vzájemně poskytly především čas, prostor, zkušenosti a zážitky ze života ženy a měly prostor vnímat a poznávat sebe ve své celistvosti.
 Pod odborným vedením  se budeme věnovat prostřednictvím cvičení a kreativních postupů (individuálně, ve dvojicích či trojicích) tématům jako např.:
- moje potřeby
- moje sny a přání
- moje talenty a moje přednosti
- a další oblasti, které vás budou zajímat

Můžeme si  zkusit vytvořit  společné dílo, poskytnout si vzájemně podporu a uvědomit si své nenahraditelné místo v kontextu druhých.

Co se od vás očekává:
- najít odvahu a chuť přijít a věnovat se těmto tématům společně s ostatními ženami
- zajistit si hlídání
- přijít včas a chodit co nejčastěji

Těší se na vás všechny takové jaké jste Mgr. Kamila Bolfová, antropoložka, která se věnuje oblasti osobního rozvoje, sebezkušenostnímu vzdělávání i profesnímu poradenství. Jelikož jsem sama na mateřské dovolené, mám pocit, že vnímám, co může být pro ženu v tomto období důležité nezanedbat,  a proto vám nabízím svoji zkušenost a znalost práce v oblasti osobního rozvoje.

Pro členky YMCA zdarma, pro ostatní 20,- Kč za 1 setkání.
MC Klíček Jindřichův Hradec se nachází v prostorách školky na ulici Röschova.

—————

Zpět


Kontakt

Hana Krejčová

Mateřské centrum Klíček bývalo v prostorách školky na ulici Röschova pod Gymnáziem. NYNÍ nově v YMCA centru u 5.ZŠ na sídlišti Vajgar, J.Hradec.

606 587 763